آخرین اخبار
۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳
صندوق بازنشستگی فولاد اعلام کرد | بهره برداری از ۳ دیزل ژنراتور برق خودتامین در مجتمع دخانیات گیلان
بازدید:۲۱۷
صد آنلاین | با افتتاح این سه دستگاه دیزل ژنراتور برق خودتامین و تولید چهار مگاوات انرژی، مجتمع دخانیات گیلان به توان تولید برق مورد نیاز جهت تداوم فعالیت در شرایط اضطرار، دست پیدا می کند.
کد خبر : ۱۰۲۰۳۱

آیین بهره برداری از ۳ دستگاه دیزل ژنراتور‌های برق خودتامین مجتمع دخانیات گیلان با یاد و به نام «شهدای خدمت» در رشت با حضور نمایندگان استان در مجلس و مقامات بلندپایه استانی و رئیس هیات مدیره شرکت دخانیات و مدیران شرکت برگزار شد.

 به گزارش صد آنلاین، با افتتاح این سه دستگاه دیزل ژنراتور برق خودتامین و تولید چهار مگاوات انرژی، مجتمع دخانیات گیلان به توان تولید برق مورد نیاز جهت تداوم فعالیت در شرایط اضطرار، دست پیدا می کند.

 

 

 

بنابر این گزارش «شهیار وهابی»، مدیر مجتمع دخانیات گیلان  در این مراسم گفت: این پروژه بیش از 20 ماه به طول انجامیده و بیش از 70 درصد عملیات عمرانی و الکتریکال و مکانیکال پروژه طی 9 ماه گذشته اجرایی گردیده است.

 

«سید ابوالحسن رضوی» رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران نیز در این مراسم اظهار کرد: قطع مکرر برق در سال های اخیر به یکی از موانع تولید برای صنایع و شرکت های بزرگ تبدیل شده است.

 

وی با تاکید بر لزوم خودکفایی مجموعه های بزرگ صنعتی از انرژی افزود: پس از قطعی های مکرر برق در مجتمع دخانیات گیلان، احداث نیروگاه برای رسیدن به خودکفایی در بخش انرژی کلیدخورد و اکنون به بهره برداری رسید.

 

رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران با اشاره به اشتغال بیش از هزار کارمند و کارگر و متخصص در مجموعه دخانیات گیلان اضافه کرد: مجتمع دخانیات گیلان از واحدهای سرآمد دخانیات کشور است و سهم بسزایی در اشتغال و اقتصاد ایفا می کند.

 

بنابر این گزارش «ولی داداشی»؛ نماینده مردم  آستارا در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح از 3 دستگاه دیزل ژنراتور برق خود تامین مجتمع دخانیات گیلان، با اشاره به حل چالش اصلی این مجتمع، اظهار کرد: قطعی برق یکی از چالش‌های بزرگ مجتمع دخانیات گیلان بود که با تلاش‌های مدیران و پرسنل مجموعه رفع شد.

 

وی با اشاره به اهمیت موضوع تولید افزود: حمایت از تولید داخلی توسط شرکت های ایرانی در قوه مقننه و مجریه باید در قالب قانون حمایتی در مقایسه با سایر شرکتهای خارجی در دستور کار قرار بگیرد.

نماینده مردم شهرستان‌ آستارا با اشاره به حمایت شرکت دخانیات از کشاورزان، گفت: شرکت دخانیات از زنجیره تولید و اشتغال به ویژه در بخش کشاورزی پشتیبانی کرده و باید از آن به شکل ویژه حمایت کرد.

 

شرکت دخانیات یکی از شرکت های مهم صندوق بازنشستگی فولاد می باشد.

مهدی حسینی مغویان
نویسنده:
مهدی حسینی مغویان
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها